Naar hoofdinhoud springen

Klarna

Nu kun je met Klarna betalen!


Wij zijn enthousiast over onze samenwerking met Klarna, waardoor je op een nieuwe manier kunt betalen bij de checkout.


Dit is hoe het werkt:


Stap 1: Voeg producten toe aan je winkelmandje en selecteer "Klarna" bij het uitchecken.


Stap 2: Voeg je personalia toe en je weet direct of deze betaling via Klarna kan gebeuren.


Stap 3: Klarna zal je een bevestiging via email sturen en herinneringen sturen zodra het tijd is om te betalen. Via de Klarna app, kun je bestellingen bekijken en betalingen uitvoeren.


Betaalinformatie


Betaal binnen 30 dagen


Doe vandaag je aankoop, zodat je je artikelen kunt uitproberen voordat je betaalt. Betaal alleen voor hetgene wat je behoudt. Betaal tot 30 dagen na aankoop. Geen interesse, geen extra kosten en geen gevolg op je kredietscore.


Betalen na levering, geeft je de kans om artikelen uit te proberen voordat je ze koopt. Dit is de gemakkelijkste manier om online te shoppen.


  • Voltooi de betaling volledig na aankoop, zonder extra kosten.
  • Geef retourzendingen direct in onze app aan, en betaal alleen voor de artikelen die je behoudt.
  • Het niet op tijd betalen, kan impact hebben op de mogelijkheid om Klarna in de toekomst te gebruiken.
  • Incassobureaus worden als laatste mogelijkheid ingeschakeld.

Je moet ouder dan 18 jaar zijn en een inwoner van Nederland om gebruik te kunnen maken van deze kredietaanbieding. Betaal later- Voorwaarden


Betaal in 3 renteloze termijnen


Verspreid de kosten van je aankoop binnen 3 renteloze termijnen. De eerste betaling geschiedt op het punt van aankoop, waarbij het resterende bedrag elke 30 dagen automatisch wordt ingepland.


  • Een nieuwe manier om te betalen, als alternatief van de creditcard.
  • 3 termijnen die je flexibiliteit geven om te shoppen, zonder rente of verborgen kosten.
  • Het niet op tijd betalen, kan impact hebben op de mogelijkheid om Klarna in de toekomst te gebruiken.
  • Incassobureaus worden als laatste mogelijkheid ingeschakeld.
  • Je moet ouder dan 18 jaar zijn en een inwoner van Nederland om gebruik te kunnen maken van deze kredietaanbieding.


Over Klarna


Betaal online of in de app


Bekijk je laatste betalingen en betaal in de Klarna app of online.


Download de Klarna app via: www.klarna.com/app

Log in online via: app.klarna.com/login

Chat met de klantenservice via: www.klarna.com/uk/customer-service/


Veilig en beveiligd



Bij Klarna ben je altijd gedekt door Klarna's Kopersbeschermingsbeleid. Moderne beveiligingen beschermen je informatie om ongeautoriseerde aankopen te voorkomen.Veelgestelde vragen


Bezoek onze FAQ pagina waar je de meestgestelde vragen kunt vinden.Bij Klarna hebben we een grote focus om de beste winkelervaring van de wereld aan te bieden. Wij geloven erin dat betalingen zoveel meer zijn dan alleen een manier om geld te verzenden. Dit is waarom onze moeiteloze checkout opties je meer tijd en controle geven, zodat jij je tijd kan besteden aan dingen waar je van houdt.

  • Meer dan 90 miljoen shoppers gebruiken Klarna.
  • We werken wereldwijd samen met 200.000 retailers.
  • We zijn een van Europa's grootste banken en we drijven online checkouts al 15 jaar aan


Veilig en beveiligd


Bij Klarna ben je altijd gedekt door Klarna's


Kopersbeschermingsbeleid. Moderne beveiligingen beschermen je informatie om ongeautoriseerde aankopen te voorkomen.Veelgestelde vragen


Bezoek onze FAQ pagina waar je de meestgestelde vragen kunt vinden.


Bij Klarna hebben we een grote focus om de beste winkelervaring van de wereld aan te bieden. Wij geloven erin dat betalingen zoveel meer zijn dan alleen een manier om geld te verzenden. Dit is waarom onze moeiteloze checkout opties je meer tijd en controle geven, zodat jij je tijd kan besteden aan dingen waar je van houdt. 


  • Meer dan 90 miljoen shoppers gebruiken Klarna. 
  • We werken wereldwijd samen met 200.000 retailers. 
  • We zijn een van Europa's grootste banken en we drijven online checkouts al 15 jaar aan

Gelieve verantwoord te besteden. Als je meer leent dan je je kunt veroorloven, kan dit ernstige gevolgen hebben voor je financiële status. Zorg ervoor dat je je maandelijkse aflossingen op tijd kunt betalen.


GANT NL is geen geldschieter en treedt alleen op als inbrenger. Het kredietproduct wordt geleverd door Klarna Bank AB (publ). Tegoed is alleen beschikbaar voor permanente inwoners van Nederland van 18 jaar en ouder, afhankelijk van hun status. Voorwaarden zijn van toepassing. Houd er rekening mee dat Betalen binnen 30 dagen en Betalen binnen 3 termijnen niet worden gereguleerd door de FCA.? 


Veelgestelde vragen


Wie is Klarna? 


Klarna is een Zweedse payment service provider die de volledige verantwoordelijkheid voor uw betaling op zich neemt. Klarna is de aanbieder van probleemloze betalingen aan meer dan 200.000 online winkels. Meer dan 90 miljoen consumenten wereldwijd hebben Klarna vertrouwd om hun betalingen veilig af te handelen.

Betaal later binnen 30 dagen

Hoe werkt later betalen in 30 dagen?

Betaal later in 30 dagen is een vorm van krediet waarmee u de betaling van uw aankoop met 30 dagen kunt uitstellen. Zodra uw bestelling is bevestigd, ontvangt u binnen twee dagen van Klarna een e-mail met betalingsinstructies. U heeft dan 30 dagen de tijd om uw bestelling uit te proberen en pas te betalen als u tevreden bent. Voltooi de betaling online, wanneer het u uitkomt, zonder extra kosten. U kunt betalen met uw creditcard of bankpas in Klarna.app of door in te loggen op www.klarna.com/nl.

Kom ik in aanmerking voor later betalen over 30 dagen?

Om gebruik te kunnen maken van Later betalen in 30 dagen moet u ten minste 18 jaar oud zijn. Hoewel deze optie op grote schaal wordt gepromoot, is betalen binnen 30 dagen afhankelijk van uw financiële omstandigheden. Als u kiest voor later betalen in 30 dagen, heeft onze beoordeling geen invloed op uw kredietwaardigheid.

Hoe kan ik mijn kansen vergroten om voor betaal later in 30 dagen te worden geaccepteerd?

Klarna is uniek en biedt later betalen binnen 30 dagen aan op basis van een aantal factoren, zoals de waarde van de bestelling, eerdere bestelgeschiedenis en artikelbeschikbaarheid. Als u 18 jaar of ouder bent, kunt u uw kansen op het aanbod 'Betaal later binnen 30 dagen' vergroten door ervoor te zorgen dat u uw volledige naam en correcte adresgegevens opgeeft en de verzending regelt naar uw geregistreerde factuuradres. Alle bestellingen worden individueel beoordeeld. Het feit dat u eerder in aanmerking bent gekomen voor het programma "Betaal later binnen 30 dagen" betekent niet dat u dit ook bij iedere bestelling zult krijgen. En als uw aanvraag voor later betalen binnen 30 dagen wordt afgewezen, betekent dit niet dat het ook voor toekomstige bestellingen wordt afgewezen.

Zal er een kredietonderzoek naar mij worden gedaan?

Klarna kan zogenaamde niet-geregistreerde onderzoeken (of zachte kredietonderzoeken) uitvoeren die geen invloed hebben op de kredietscores en alleen zichtbaar zijn voor u en Klarna, maar niet zichtbaar voor andere kredietverstrekkers. Noch Klarna noch Gant NL voeren kredietonderzoeken naar u uit die uw kredietwaardigheid kunnen beïnvloeden.

Waarom is mij niet betaal later binnen 30 dagen aangeboden?

Hoewel later betalen in 30 dagen wijd en zijd wordt gepromoot, is het niet altijd universeel beschikbaar. De methode "Betaal later binnen 30 dagen" wordt automatisch gegenereerd door algoritmes die afhankelijk zijn van een aantal factoren, waaronder het bedrag van de bestelling, de online winkel, eerdere bestelgeschiedenis en de beschikbaarheid van artikelen. U kunt uw bestelling ook afronden door bij de kassa met uw creditcard of bankpas te betalen.

Wat zijn mijn betalingsmogelijkheden met Klarna?

U kunt direct in de kassa betalen met pinpas of creditcard of gebruik maken van onze betaaloptie Betaal later in 30 dagen, waarbij u de goederen kunt betalen zodra u ze heeft ontvangen via creditcard of pinpas. U kunt uw openstaande betalingen altijd in de gaten houden in de Klarna app.

Wat gebeurt er als ik mijn bestelling annuleer of terugstuur?

Zodra Gant NL uw annulering/retour heeft geaccepteerd, zal Klarna het afschrift annuleren of uw betaling terugbetalen. De teruggave wordt onmiddellijk in de Klarna-app verwerkt.

Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet betaal?

De betaling moet 30 dagen na verzending van het artikel worden voldaan. Om u te helpen op tijd te betalen, waarschuwen we u twee dagen voordat de betaling verschuldigd is - u ontvangt een pushmelding van de Klarna-app of een herinnering per e-mail om te betalen - en als u erg laat bent, sturen we u ook een sms of brief. U wordt geen kosten of rente in rekening gebracht voor te late en/of gemiste aflossing(en). Uw kredietscore wordt niet beïnvloed door het gebruik van Klarna's 'Betaal later in 30 dagen'-product, zelfs niet als u niet op tijd hebt betaald. Als u niet op tijd betaalt, bent u in gebreke en kunt u in de toekomst mogelijk geen gebruik meer maken van de diensten van Klarna. Als u niet voor uw aankoop betaalt, kan Klarna een extern incassobureau inschakelen om namens ons te innen. Incassobureaus worden als laatste redmiddel gebruikt.

Er is mij gevraagd om naar de Klarna site te gaan. Is dit correct?

Als u hebt gekozen voor Later betalen binnen 30 dagen, stuurt Klarna u een e-mail met verdere details over hoe u kunt betalen. Uw e-mail bevat een link naar Klarna waar u uw betaling met uw creditcard of bankpas kunt voldoen. U kunt altijd de betalingsinstructies in de Klarna app bekijken.

Wat moet ik opgeven als ik een aankoop doe?

Als u een aankoop bij Klarna wilt doen, moet u uw naam, adres en e-mailadres opgeven. Voor sommige bestellingen kunt u ook uw mobiele nummer of geboortedatum nodig hebben. Alle informatie wordt naar uw e-mailadres gestuurd, inclusief betalingsherinneringen en links naar uw online afschriften. Het is erg belangrijk dat u ons de juiste gegevens geeft, omdat u anders de betalingsinformatie niet ontvangt.

Zijn mijn betalingsgegevens veilig?

Betalingsinformatie wordt veilig verwerkt door Klarna. Er worden geen kaartgegevens doorgegeven aan of bewaard door Gant NL. Alle transacties vinden plaats via verbindingen die beveiligd zijn met de nieuwste beveiligingsprotocollen.

Kan ik vóór de vervaldatum betalen?

U kunt uw bestelling op elk moment betalen nadat u de e-mail van Klarna met de gegevens van uw betaling heeft ontvangen. Volg gewoon de instructies in deze e-mail of in de Klarna app om uw bestelling te betalen.

Heb je mijn betaling ontvangen?

Als u met een betaalkaart betaalt, zal Gant NL uw bestelling meteen bevestigen. Bij betaling met Betaal later binnen 30 dagen, stuurt Klarna u een betalingsbevestiging naar het e-mailadres dat u voor uw bestelling hebt gebruikt. Als u een betaling hebt gedaan maar geen betalingsbevestiging hebt ontvangen, kunt u altijd de status van uw bestelling en betalingen controleren door in te loggen op de Klarna-app of www.klarna.com/nl.

Wat gebeurt er met mijn afrekening, als ik de goederen heb teruggestuurd?

Zodra Gant NL de retourzending (gedeeltelijk of volledig) heeft ontvangen en u hun bevestiging hiervan heeft ontvangen, wordt u door Klarna een bijgewerkt overzicht toegezonden als u een gedeeltelijke retourzending heeft gedaan. Bij een volledige teruggave wordt uw afschrift gesloten. U kunt de status van uw bestelling altijd volgen in de Klarna app.

Ik heb een verklaring ontvangen, maar ik heb mijn goederen nog niet ontvangen.

U heeft 30 dagen om te betalen, dus u hoeft niet meteen te betalen. Als uw vervaldatum nabij is en er is geen teken van uw goederen, bel dan de klantenservice van Gant NL om de levering te controleren. U kunt ook contact opnemen met de klantenservice van Klarna, zodat wij de vervaldatum van uw betaling kunnen uitstellen of de bestelling in de Klarna-app in de wacht kunnen zetten terwijl u wacht tot de goederen arriveren.

Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Zodra de winkel uw annulering of uw retourzending heeft geregistreerd, zal de terugbetaling binnen 5 werkdagen worden verwerkt.

Ik heb om een terugbetaling gevraagd. Hoe word ik terugbetaald?

Als u uw bestelling met een kaart hebt betaald, zal de terugbetaling op dezelfde kaart worden teruggestort. Als u het afschrift nog niet betaald heeft, dan zal de terugbetaling het afschrift verminderen of volledig annuleren.

Ik heb geen e-mail ontvangen met mijn afschrift/betalingsinformatie.

U kunt inloggen in de Klarna-app of op www.klarna.com/nl, waar u al uw bestellingen en informatie over uw betalingsschema vindt.

Ik heb nog vragen over de betaling, hoe kan ik u bereiken?

Bezoek Klarna app Klarna's Klantenservice pagina voor een volledige lijst van FAQ's, live chat en telefonische opties.

Betaal later in 3 rentevrije termijnen

Hoe werkt Later betalen in 3 rentevrije termijnen?

Betaal later in 3 renteloze termijnen is een vorm van krediet waarmee u de kosten van uw aankoop kunt spreiden over 3 gelijke betalingen. De betaling voor elke termijn wordt automatisch geïncasseerd van de debet- of creditkaart die u bij het afrekenen heeft ingevoerd. Uw eerste termijn zal worden geïncasseerd wanneer uw bestelling door GANT NL. wordt bevestigd en termijnen 2 en 3 worden respectievelijk 30 en 60 dagen later gepland. U kunt het schema van uw betalingen altijd volgen in de Klarna app.

Kom ik in aanmerking voor Later betalen in 3 renteloze termijnen?

Om gebruik te kunnen maken van 3 renteloze termijnen moet u ten minste 18 jaar oud zijn. Hoewel deze optie veel wordt gepromoot, is later betalen in 3 renteloze termijnen afhankelijk van uw financiële omstandigheden. Wanneer u kiest voor 3 renteloze termijnen, heeft onze beoordeling geen invloed op uw kredietwaardigheid.

Hoe kan ik mijn kansen vergroten om geaccepteerd te worden voor Betaal later in 3 renteloze termijnen?

Klarna is uniek en biedt Betaal later in 3 rentevrije termijnen aan op basis van een aantal factoren, zoals de waarde van de bestelling, eerdere bestelgeschiedenis en artikelbeschikbaarheid. Als u 18 jaar of ouder bent, kunt u uw kansen op het aanbod van Betaal later in 3 renteloze termijnen vergroten door ervoor te zorgen dat u uw volledige naam en correcte adresgegevens opgeeft en de verzending naar uw geregistreerde factuuradres regelt. Alle bestellingen worden individueel beoordeeld. Het feit dat u eerder in aanmerking bent gekomen voor 3 renteloze termijnen, betekent niet dat dit bij elke bestelling het geval zal zijn. En als uw aanvraag voor Later betalen in 3 renteloze termijnen wordt afgewezen, betekent dat niet dat het ook voor toekomstige bestellingen wordt afgewezen.

Wat moet ik opgeven als ik een aankoop doe?

Als u met Klarna een aankoop wilt doen via Pay later in 3 rentevrije termijnen, moet u uw mobiele telefoonnummer, e-mailadres, huidige factuuradres en een bankpas of creditcard opgeven. Het mobiele nummer is nodig voor het geval wij u moeten bereiken. Alle communicatie wordt naar uw e-mailadres gestuurd. Het is erg belangrijk dat u ons de juiste gegevens geeft, omdat u anders uw betalingsschema en eventuele bijgewerkte bestelinformatie niet zult ontvangen.

Zal er een kredietonderzoek plaatsvinden?

Klarna kan zogenaamde niet-geregistreerde onderzoeken (of zachte kredietonderzoeken) uitvoeren die geen invloed hebben op de kredietscores en alleen zichtbaar zijn voor u en Klarna, maar niet zichtbaar voor andere kredietverstrekkers. Noch Klarna noch Gant NL voeren kredietonderzoeken naar u uit die uw kredietwaardigheid kunnen beïnvloeden.

Waarom heb ik geen aanbod gekregen Betaal later in 3 renteloze termijnen?

Hoewel later betalen in 3 renteloze termijnen op grote schaal wordt gepromoot, is het niet altijd overal beschikbaar. De betaaloptie Betaal later in 3 renteloze termijnen wordt automatisch gegenereerd door algoritmen die afhankelijk zijn van een aantal factoren, waaronder adresgegevens, gegevens van de kaarthouder, het bedrag van de bestelling, de online winkel, eerdere bestelgeschiedenis en de beschikbaarheid van artikelen.

Wat zijn mijn betalingsmogelijkheden met Klarna?

De betaling van uw Betaal later in 3 rentevrije termijnen wordt automatisch geïncasseerd van de debet- of creditcard die u bij het afrekenen hebt opgegeven. De eerste betaling wordt geïnd wanneer de bestelling wordt bevestigd. De tweede en derde termijn worden respectievelijk 30 en 60 dagen na de eerste termijn geïncasseerd. U kunt het schema van uw betalingen altijd volgen in de Klarna app.

Wat gebeurt er als ik mijn bestelling annuleer of terugstuur?

Zodra Gant NL uw annulering/teruggave heeft geaccepteerd, zal Klarna alle toekomstige geplande betalingen annuleren en alle verschuldigde bedragen terugbetalen. De teruggave zal onmiddellijk in de Klarna app worden verwerkt.

Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet betaal?

Klarna zal automatisch proberen uw betaling voor uw aankoop bij Gant NL. in 3 renteloze termijnen te innen van de debet- of kredietkaart die u bij het afrekenen hebt ingevoerd. Als wij niet in staat zijn om uw betaling op de geplande vervaldatum te innen, zal Klarna nog een poging doen om de betaling twee dagen later automatisch te innen. Indien deze laatste betalingspoging mislukt, zal Klarna u een rekening sturen voor het volledige openstaande orderbedrag dat 15 dagen later opeisbaar wordt. Klarna zal u twee dagen van te voren op de hoogte stellen wanneer een betaling verschuldigd is en u kunt altijd de vervaldatum in Klarna app in de gaten houden wanneer het u uitkomt. U wordt geen kosten of rente in rekening gebracht voor te late en/of gemiste aflossing(en). Uw kredietscore wordt niet beïnvloed door het gebruik van Klarna's 'Betaal later in 3 termijnen' product, zelfs als u niet op tijd heeft betaald. Als u verzuimt een betaling te doen, wordt u in gebreke gesteld en kunt u Klarna in de toekomst mogelijk niet meer gebruiken. Wij kunnen blijven proberen om achterstallige en momenteel verschuldigde betalingen te innen op latere vervaldata, of u apart factureren voor het onbetaalde totaal. Als u niet voor uw aankoop betaalt, kan Klarna een extern incassobureau inschakelen om namens ons te innen. Incassobureaus worden als laatste redmiddel gebruikt.

Er is mij gevraagd om naar de Klarna site te gaan. Is dit correct?

U kunt al uw Klarna-aankopen en betalingsschema bekijken in de Klarna-app of door in te loggen op Klarna.com/nl.

Zijn mijn betalingsgegevens veilig?

Betalingsinformatie wordt veilig verwerkt door Klarna. Er worden geen kaartgegevens doorgegeven aan of bewaard door Gant NL. Alle transacties vinden plaats via verbindingen die beveiligd zijn met de nieuwste beveiligingsprotocollen.

Kan ik vóór de vervaldatum betalen?

Ja. Ga gewoon naar de Klarna app of log in op Klarna.com/nl en betaal vervroegd af.

Heb je mijn betaling ontvangen?

Klarna informeert u via e-mail en push notificatie vanuit de Klarna app wanneer een betaling verschuldigd is en wanneer deze succesvol is geïncasseerd, of in het onwaarschijnlijke geval dat uw betaling mislukt. Als een betaling is geïnd maar u geen betalingsbevestiging hebt ontvangen, kunt u altijd de status van uw bestelling en betalingen controleren in de Klarna-app of door in te loggen op www.klarna.com/nl.www.klarna.com/nl.

Wat gebeurt er met mijn afrekening, als ik de goederen heb teruggestuurd?

Zodra Gant NL de retourzending (gedeeltelijk of volledig) heeft ontvangen en u hun bevestiging hiervan heeft ontvangen, wordt u door Klarna een bijgewerkt overzicht met een aangepast betalingsschema toegestuurd als u een gedeeltelijke retourzending heeft gedaan. Bij een volledige retournering zullen wij alle geïnde betalingen terugstorten en alle toekomstige geplande betalingen annuleren. U kunt de status van uw bestelling altijd volgen in de Klarna-app.

Ik heb een afschrift ontvangen, maar ik heb mijn goederen nog niet ontvangen.

Als uw goederen niet zijn ontvangen, bel dan de klantenservice van Gant NL om de status van uw bestelling en levering te controleren. U kunt ook contact opnemen met de klantenservice van Klarna zodat wij de vervaldatum van uw betaling kunnen uitstellen of de bestelling in de Klarna-app in de wacht kunnen zetten terwijl u wacht tot de goederen arriveren.

Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Zodra de winkel uw annulering of uw retourzending heeft geregistreerd, zal de terugbetaling binnen 5 werkdagen worden verwerkt.

Ik heb om een terugbetaling gevraagd. Hoe word ik terugbetaald?

Restituties zullen worden teruggestort op de debet- of creditcard die oorspronkelijk bij het afrekenen is ingevoerd.

Ik heb geen e-mail ontvangen met mijn afschrift/betalingsinformatie.

U kunt inloggen in de Klarna-app of op www.klarna.com/nl, waar u al uw bestellingen en informatie over uw betalingsschema vindt.

Ik heb nog vragen over de betaling, hoe kan ik u bereiken?

Bezoek Klarna app Klarna's Klantenservice pagina voor een volledige lijst van FAQ's, live chat en telefonische opties.