Naar hoofdinhoud springen

Levering

Welke koeriermethode gebruiken jullie?

Wij maken gebruik van DHL.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

De normale levertijd is 2-5 dagen. Neem contact op met onze klantenservice als u uw levering niet binnen 8 werkdagen heeft ontvangen.

Notitie:

Vanwege de huidige stakingen in Europa kunnen er in sommige gevallen langere levertijden zijn. We vragen om uw begrip

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Alle GANT-leden komen in aanmerking voor gratis standaardverzending.

Alle bestellingen kosten €3,95 verzendkosten.

Wij bieden expresverzending tegen een meerprijs van € 12.95.

Bieden jullie Click & Collect aan?

Op dit moment bieden wij geen Click & Collect aan.

Kan ik het bezorgadres aanpassen?

U kunt zelf het bezorgadres aanpassen, zodra uw pakket bij DHL is. U zult een email bericht van DHL ontvangen en in deze email kunt u zelf het adres wijzigen of kiezen voor een DHL afhaalpunt.

Leveren jullie ook aan een DHL bezorgpunt?

Wij leveren op dit moment niet bij een DHL bezorgpunt. Wel kunt u, zodra uw pakket is verzonden, zelf kiezen voor een afhaalpunt.

Retour & Terugbetaling

Hoe kan ik artikelen uit mijn bestelling retourneren?

1. Stop alle te retourneren artikelen in de originele verpakking terug in het pakket.

2. Vul het retourformulier in en voeg het bij het pakket.

3. Verzegel het pakket en plak het retouretiket erop.

4. Lever het pakket gratis in bij PostNL.

5. Na ontvangst van de retourzending krijgt u bericht en wordt het eventuele tegoed terugbetaald in dezelfde vorm als u voor de bestelling heeft betaald.

Ik heb geen retourformulier/ retourlabel ontvangen in mijn pakket.

Als u geen formulieren in uw pakket heeft ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.

Wat doen jullie met de geretourneerde artikelen?

De geretourneerde artikelen zullen weer aangevuld worden in onze voorraad in het magazijn.

Wat is jullie retourbeleid?

Je kunt ongedragen kleding binnen 30 dagen retourneren. Gebruik hiervoor het retouretiket en het retourformulier die in het pakket zitten. Als je geen retourformulier hebt, kun je hier een formulier invullen en afdrukken, of contact opnemen met onze klantenservice.

Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd als

- ze intact zijn

- alle originele labels op de goederen zitten

- er geen tekenen van slijtage zijn

- er geen sporen van make-up of parfum op de kleding zitten

- ze niet gewassen zijn

- Retourzendingen worden alleen geaccepteerd voor geuren die ongeopend zijn, zich in de originele staat bevinden en waarvan alle verpakkingen intact zijn.

Om hygiënische redenen worden de volgende artikelen niet geruild:

- Ondergoed

- zwembroeken

- Gezichtsmaskers

Tip:

Als je meerdere bestellingen wilt retourneren, zorg er dan voor dat alleen artikelen die op de retourbon staan in één doos zitten. Anders kan de toewijzing iets langer duren.

Hoe lang duurt het voordat mijn retour wordt vergoed?

Zodra wij de retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt het factuurbedrag binnen 14 dagen gecrediteerd via de betaalmethode die u bij de bestelling heeft geselecteerd.

U kunt contact opnemen met onze klantenservice als u vragen heeft over de retourstatus.

Bestel

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Nadat u een of meer artikelen uit ons assortiment hebt gekozen en in de winkelwagen hebt geplaatst, klikt u op "Afrekenen". Volg de afzonderlijke stappen om de leverings-/ factuuradressen en betaalmethoden op te geven.

Ik heb moeite om een bestelling online te plaatsen.

Als u moeite heeft om een bestelling online te plaatsen neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservicemedewerker zal u begeleiden in het plaatsen van uw bestelling.

Heb ik een klantaccount nodig om een bestelling bij jullie te plaatsen?

Nee, u bent ook welkom om als gast een bestelling te plaatsen.

Betaling

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

1. Betalen via iDeal:

iDEAL is een online betaalmiddel, waarmee u direct kunt betalen via uw eigen bank.

2. Achteraf betalen via Klarna

U betaalt het factuurbedrag via de online aanbieder Klarna. De factuur wordt u per e-mail toegestuurd nadat u uw bestelling heeft geplaatst. Vervolgens dient u het geld over te maken naar Klarna binnen 14 dagen.

3. CreditCard

Wij accepteren Visa, Master Card, en American Express, alleen mogelijk met 3d secure procedure.

Met de 3d secure procedure bevestigen klanten elektronische betalingen ook met een wachtwoord, een TAN of een vingerafdruk. Uw creditcard wordt belast wanneer de bestelling is voltooid.

4. PayPal

U betaalt het factuurbedrag via de online aanbieder PayPal. Om via PayPal te betalen:

Wanneer u niet geregistreerd bent bij PayPal dan dient u zich eerst te registreren bij PayPal. Zodra uw PayPal registratie is voltooid, kunt u vervolgens PayPal selecteren als betaalmethode en voor het verdere betalingsproces wordt u dan doorgestuurd naar de PayPal website om de betaling aan ons te bevestigen. Meer informatie krijgt u tijdens het bestelproces.

Hoe wissel ik mijn voucher/ vouchercode in?

Een tegoedbon- of kortingscode kan alleen worden ingewisseld in de winkelwagen. Klik gewoon op "Winkelwagen bewerken" in het besteloverzicht om naar uw winkelwagen te gaan. Daar kunt u de code invoeren onder "Kortingscode invoeren". Door op "Toepassen" te klikken, wordt de korting onder de geldende voorwaarden verrekend. Mocht u problemen ondervinden, neem dan contact op met onze klantenservice.

Rekening & Veiligheid

Geven jullie mijn gegevens door aan derden?

Lees hier hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens.

Welke voordelen heb ik als ik een gratis klachtaccount aanmaak?

Als lid kunt u deelnemen aan aanbiedingen, bonussen en voordelen die exclusief zijn voor het lidmaatschapsprogramma. De ledenvoordelen worden continu bijgewerkt. U kunt hier meer lezen over uw ledenvoordelen

Waarom kan ik niet inloggen in mijn account?

Zorg ervoor dat uw e-mailadres en wachtwoord correct zijn. Mocht dit nog steeds niet werken, dan raden wij u aan uw wachtwoord te wijzigen. Om het wachtwoord te wijzigen logt u in via "Mijn GANT", klikt u op wachtwoord vergeten. Zorg ervoor dat u het juiste e-mailadres invoert. Er wordt een e-mail naar uw e-mailadres gestuurd met een link naar de plaats waar u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen. Het nieuwe wachtwoord moet minimaal 8 tekens lang zijn, minimaal 1 cijfer en een symbool bevatten en zowel kleine letters als hoofdletters bevatten. Mocht dit nog steeds niet werken neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?

Om het wachtwoord te wijzigen logt u in via "Mijn GANT", en klikt u op wachtwoord vergeten. Zorg ervoor dat u het juiste e-mailadres invoert. Er wordt een e-mail naar uw e-mailadres gestuurd met een link naar de plaats waar u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen. Het nieuwe wachtwoord moet minimaal 8 tekens lang zijn, minimaal 1 cijfer en een symbool bevatten en zowel kleine letters als hoofdletters bevatten.

Hoe kan ik mijn gegevens veranderen?

- Log in op uw klantaccount onder "Mijn GANT"

- Klik op Profiel

U kunt dan al uw persoonsgegevens aanpassen.

Hoe kan ik mijn klantaccount verwijderen?

Als u uw account wilt laten verwijderen, neem dan contact op met onze klantenservice en wij zullen u hierbij helpen.

Hoe kom ik erachter welke data jullie van mij hebben?

Zie 'Privacybeleid' kopje 14. Samenvatting van de data die wij van u verwerken, waarom en hoelang. Mocht u hier verder nog vragen over hebben neem dan contact op met onze klantenservice.

Cadeauverpakking

Welke soorten cadeauverpakking biedt u aan?

Wij bieden een standaard cadeauverpakking aan. Een voorbeeld van de cadeauverpakking wordt weergegeven bij de kassa wanneer u uw bestelling plaatst.

Wat kost het inpakken van cadeaus?

De kosten voor cadeauverpakking bedragen 6 € en worden bij de kassa toegevoegd.

Zitten de prijskaartjes van de bestelde artikelen bij het pakket?

Nee, prijskaartjes zijn niet op de producten in de verpakking aangebracht. Een samenvatting van uw bestelling en een retourformulier zitten erbij, maar ze bevatten geen prijsinformatie.

Kunnen alle producten als cadeau worden ingepakt?

Er zijn enkele beperkingen die afhangen van de grootte van het product. Als een artikel in uw winkelwagentje niet als cadeau verpakt kan worden, is de optie 'Cadeauverpakking' niet beschikbaar tijdens het afrekenen.

Worden de kosten voor cadeauverpakking vergoed als ik het product terugstuur?

Nee, de kosten voor cadeauverpakking zijn niet restitueerbaar en worden niet terugbetaald als u de artikelen retourneert.

Kan ik alleen cadeauverpakking bestellen?

De cadeauverpakking kan alleen samen met een bestelling worden aangeschaft en is niet als afzonderlijk product verkrijgbaar.

Kan ik slechts een deel van mijn bestelling als cadeau laten inpakken?

Nee, de cadeauverpakking geldt voor de gehele bestelling. Als u voor cadeauverpakking kiest, wordt de hele bestelling verpakt.

Wat gebeurt er als ik een cadeau rechtstreeks naar iemand stuur en het niet aan zijn verwachtingen of behoeften voldoet?

Als u een cadeau voor iemand heeft besteld en deze persoon het wil retourneren, gelden onze gebruikelijke retourvoorwaarden. Het pakket bevat een retourformulier en een samenvatting van de bestelling, die de ontvanger kan invullen. Nadat de retourzending is verwerkt, wordt het bedrag terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode die voor de aankoop is gebruikt.

Heeft de ontvanger de mogelijkheid om de zending om te ruilen?

Wij bieden geen omruiling aan. Stuur het artikel terug volgens onze standaard retourprocedure en plaats een nieuwe bestelling voor het gewenste artikel.

Wat gebeurt er als de ontvanger het pakket wil terugsturen of het niet kan aannemen?

Als de ontvanger het pakket retourneert, wordt het aankoopbedrag terugbetaald naar de oorspronkelijke betaalmethode. Als het pakket niet door de ontvanger wordt ontvangen of niet bij het pakketpunt kan worden opgehaald, wordt het naar ons magazijn teruggestuurd en het bedrag wordt terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode.

Kon je het antwoord dat je zocht niet vinden?

Algemene vragen over het lidmaatschap