Retourneren
RETOURPROCES
We hebben een nieuw GRATIS retourproces opgezet waar u zelf uw retour kunt aanmelden, uw label kunt downloaden en uw label kunt printen. Klik hieronder om uw retour aan te melden.
RETOUR AANMELDEN
Retourvoorwaarden
Wij vragen om uw begrip en geduld bij de verwerking van retouren, omdat dit langer kan duren dan normaal.
Retourneren, daar doen wij niet moeilijk over. Iedere bestelling kunt u via de bovenstaande link gratis, gemakkelijk en snel retourneren.
U kan bestelde artikelen binnen 30 dagen na ontvangst gratis retourneren, echter uitsluitend indien:
de artikelen niet gewassen, aangepast of beschadigd zijn;
de artikelen zich in een toestand bevinden die overeenkomt met normaal 'pasgebruik' – zoals u in een reguliere winkel zou passen;
de artikelen zijn verpakt in originele verpakking;
de artikelen zijn voorzien van eventueel meegeleverde kleerhangers en kledinghoezen;
alle originele hangtags/kaartjes nog aan het artikel bevestigd zijn.
Neem contact met ons op
Heeft u vragen of wilt u hulp bij het retourneren van uw bestelling, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice. We helpen u graag.
GANT Klantenservice
085 - 208 2026 (Ma t/m vrij 09:00u-17:00u)
klantenservice@gant.com
Beschadigde of onjuiste producten
Neem direct contact op met onze klantenservice als u een item hebt ontvangen wat beschadigd is of een artikel is wat u niet heeft besteld.
GANT Nederland: klantenservice@gant.com.
Vermeld uw ordernummer, naam, adres, telefoonnummer en alle details van de producten plus de reden voor de retour, alsmede of u het geld retour wil hebben of het artikel wenst te ruilen.
Restitutie
Zodra uw teruggestuurde producten bij ons magazijn zijn gecontroleerd en geïnspecteerd, krijgt u een email met een melding van de terugbetaling. De restitutie wordt overgemaakt naar dezelfde kaart of hetzelfde account dat is gebruikt om de bestelling te plaatsen. Het duurt gewoonlijk 8 tot 10 dagen voordat een restitutie op uw afschrift verschijnt. De tijd die nodig is voordat u het bedrag op uw creditcard terugziet, is afhankelijk van de creditcardmaatschappij.
Artikelen omruilen
Wegens de verandering in ons retourproces vanwege Brexit kunnen wij momenteel geen artikelen omruilen. Wilt u dit artikel alsnog ontvangen, kunt u het beste een nieuwe bestelling plaatsen.